اخبار همه چی

اخبار همه چی از همه جای دنیا

اخبار همه چی

اخبار همه چی از همه جای دنیا

اخبار همه چی از همه جای دنیا را با ما دریافت کنید

  • ۰
  • ۰

گوشی های هوشمند مجموعه کاملی از ترفند ها و امکانات هستند که بسیاری از انها را ما نمی دانیم اما می توانند در وصرت استفاده بسیار به ما ها در انجام کارهای مختلف کمک کنند پس هر چهی بیشتر این مجموعه ترفندها را اموزش ببنیم استفاده ما از گوشی های همراه بهینه تر می شود و علاوه بر ان در زمان خرید گوشی نیز می توانیم با دید باز تری گوشی مورد نیاز و دستگاهی که مناسب با نیاز های ما باشند رو خریداری کنیم.

تا به حال چندین بار در قالب توصیه یقینا شنیده اید که در حین استفاده از گوشی باید برخی قوانین را رعایت کنید تا چشمان شما آسیب نبیند. اما اگر گوشی شما مجهز به اندروید 9 پای می باشد، می توانید حالت نایت مود را روشن کنید. با استفاده از این قابلیت شما می توانید تمام نور سفید پشت زمینه گوشی را به رنگ سیاه در بیاورید!

گوگل همزمان با ارائه اندروید 2.3 Gingerbread یک هدیه مخفی کوچک برای تمام دستگاه‌های اندرویدی در نظر گرفته اما پیدا کردن آن کمی سخت است. نگران نباشید ما راه پیدا کردن این هدیه جذاب را به شما نشان می‌دهیم. به قسمت Setting رفته و About phone یا About tablet را انتخاب کنید. چندین بار پشت هم و سریع Android version را بزنید. یک مارشملوی کوچک روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد که باید مجددا و سرعت به آن ضربه بزنید. سپس بازی مخفی ظاهر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما این بازی را امتحان کنید. البته نوع آن برای اندرویدهای مختلف، متفاوت است.

افراد به دلایلی خواهان ضبط مکالماتشان هستند. شاید می‌خواهند تعهدی را اثبات نموده، به حافظه بسپارند یا هدف دیگری دارند. در اینجا بهترین ابزار برای این کار را معرفی می‌کنیم. اپلیکیشن ضبط خودکار تماس در پلی استور قرار دارد و می‌توانید آنرا نصب کنید. این اپلیکیشن ساده را امتحان کنید. این اپلیکیشن فایل‌های صوتی بسیار با کیفیتی از تمامی مکالمات شما ارائه می‌دهد. می‌توانید قواعدی را برای ضبط خودکار و غیره مشخص کنید.

کاربران اندروید از این نکته در زمانیکه گوشی را مدت زمان زیادی در مکانی مثل خانه بدون قفل می‌گذارند، استفاده می‌کنند. اندروید در این مکانها به طور خودکار باز می‌شود و دیگر از شما پسوورد قفل صفحه نمی‌خواهد. مکان‌هایی را می‌توانید برای قفل گشایی خودکار انتخاب کنید.

احتمالاً گوشی هوشمند شما هم فارغ از اینکه مبتنی‌بر چه سیستم‌عاملی است، نقشی فراتر از یک ابزار ارتباطی را در زندگیتان ایفا می‌کند. زمانی از گوشی فقط برای برقراری تماس تلفنی یا درنهایت ارسال و دریافت پیامک استفاده می‌شد، اما این موضوع دیگر صادق نیست! این روزها گوشی‌های هوشمند فقط یک ابزار ارتباطی نیستند، بلکه می‌توانند نقش دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، پخش موسیقی، کنسول بازی همراه، تلویزیون جیبی برای تماشای ویدئو و فیلم، ابزاری برای وب‌گردی و صدها ابزار دیگر را بازی کنند. کاربرد گوشی‌های هوشمند به‌شدت افزایش یافته است و این گجت‌ها به عضو حیاتی در زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده‌اند. اما آیا ما از تمام قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند خود باخبر هستیم؟

در دستگاه‌هایی با کلیدهای مجازی کشیدن کلید خانه به بالا باعث باز شدن Google Search می‌شود. در برخی از دستگاه‌ها که کلید فیزیکی دارند می‌توانید با چند ثانیه نگه‌داشتن این کلید به Google Search دسترسی پیدا کنید. نرم‌افزاری با نام Home Button Launcher وجود دارد که با آن تعریف می‌کنید که با حرکات گفته شده چه اپلیکیشنی باز شود. با این کار می‌توانید در هر قسمتی از اندروید به اپلیکیشن مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • سهند قنبرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی