اخبار همه چی

اخبار همه چی از همه جای دنیا

اخبار همه چی

اخبار همه چی از همه جای دنیا

اخبار همه چی از همه جای دنیا را با ما دریافت کنید

  • ۰
  • ۰

در این زمانه طراحی سایت برای تمامی اشخاص و کسب و کار های الزامی می باشد پس یا باید تخصص این طراحی سایت را داشته باشید و یا باید به متخصصین این کار مراجعه کنید تا بتوانید نتیجه مورد نظر را بگیرید. پیشنهاد ما به شما عدم استفاده از سایت ساز های اماده و رایگان است چرا که امنیت کافی را ندارند و از موضوع امنیت هم بگذریم هیچ کدام از انها امکانات مورد نظر شما را نمی توانند براییتان مهیا کنند و در اینده به مشکل خواهید خورد سایت باید حداقل های سرعت و سئو را داشته باشد تا ارزش کار کردن با ان را داشته باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از طراحی سایت وردپرس می باشد.

شالوده اصلی طراحی سایت و طراحی وبسایت بر اساس Microsoft .NET Framework می باشد. استفاده از فناوری .NET و یا PHP با انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان بالا، نوآوری و امنیت مثال زدنی خود قابلیت های بسیاری را برای وب مستران وطراحان سایت به وجود می آورد ، که از جمله ی آن قابلیت مدیریت سورس ها، پشتیبانی از ماژولها و افزونه ها،همگون شدن با روش انتخابی پروژه و وابسته نبودن به یک زبان برنامه نویسی و برنامه نویس خاص است.ضمن آنکه شالوده و زیرساختهای نرم افزار .NET و یا PHP به عنوان پایلوت اصلی اجرای یک پروژه  طراحی سایت خواهد بود ، امکان استفاده از ابزارهای کاربردی جانبی دیگری که سازگار با ویندوز و یا لینوکس هستند را برای مدیر سایت بوجود می آورد استفاده از طراحی سایت های ماژولار برای توسعه های بعدی خیلی به وب مستران کمک مینماید .ضمن آنکه هزینه های دوباره کاری (reworking) را در زمان بروزرسانی های و یا توسعه های آتی می کاهد بانک اطلاعاتی MS SQL SERVERو SQL Server دو بانک اطلاعات رایج برای تولید بانکهای اطلاعاتی هستندطراحی سایت

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و به جای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.

در بحث طراحی Front-end همه کارها برای بهتر کردن ویژگی‌های دیداری یک سایت انجام می‌شوند. در واقع تمام چیزی که بازدیدکننده سایت می‌بیند، نتیجه کار یک توسعه دهنده Front-end‌ یا همان کسی است که با استفاده از کدهای مختلف ظاهر وب سایت را به سر و شکل می‌دهد. برای توسعه ظاهر سایت، نیاز به کد نویسی است و نوشتن این کدها با زبان‌هایی مثل HTML، CSS و جاوا اسکریپت انجام می‌گیرد. البته فراموش نکنید که همیشه در این پروسه همکاری با یک گرافیست وب می‌تواند نتایج بسیار بهتری رقم بزند.

اگر در دنیای وب تازه کار باشید و به تازگی وارد دنیای برنامه نویسی شده باشید، حتما واژه‌ی طراحی وب را بارها و بارها شنیده اید. و حتما این سوال برایتان پیش آمده است که طراحی وب چیست . شاید هم هنوز نتوانسته اید تفاوت واژه های طراحی وب را با برنامه نویسی وب درک کنید. در این مقاله و آموزش ویدئویی بصورت کامل به این سوال « طراحی وب چیست » پاسخ میدهیم و چند مفهوم دیگر را نیز تا حدودی توضیح میدهیم و منابع مفیدی را برای یادگیری آن‌ها معرفی میکنیم.

باید صفحات وب رو وقتی که اون ها رو در مرورگرهای اصلی طراحی کردید، تست کنید: کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و مایکروسافت اج.تمام این مرورگرها می تونن به صورت رایگان دریافت بشن، بنابراین باید هیچ مشکلی برای دریافت اون ها نباشه. متاسفانه، آزمایش مستقیم سایت شما تنها راهی است که واقعا می تونید مطمئن بشید که این کار به همان شیوه ای که می خواید در ابزارهای الکترونیکی بازدید کننده نمایش داده میشه یا نه. علاوه بر این، اگه شما یک گوشی هوشمند دارید، سعی کنید سایت خودتون رو در اونجا چک کنید و از ریسپانسیو بودن سایتتون اطمینان حاصل کنید.

  • ۹۹/۰۴/۱۲
  • سهند قنبرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی