اخبار همه چی

اخبار همه چی از همه جای دنیا

اخبار همه چی

اخبار همه چی از همه جای دنیا

اخبار همه چی از همه جای دنیا را با ما دریافت کنید

  • ۰
  • ۰

ایا تا به حال پیش امده است که بخواهید از فضای اینترنت چیزی را دانلود کنید اما با مشکل مواجه شوید؟ ممکن است شما با از سرعت بارگذاری ناراضی باشید و یا در حین دریافت فایل ها با قطع شدن اینتنرت تمام فایل های دریافت شده بی استفاده شوند! قطعا برای حل این مشکل می توان کار کرد اما این کار چیست. پیشنهاد ما به شما دانلود برنامه اینترنت دانلود منیجر می باشد که با استفاده از ان می توانید به طور کامل تمامی شرایط خود را تحت کنترل بگیرید و از دانلود خودتان لذت ببرید.

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می شود ، یکی از بهترین ، معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت دانلود است. این نرم افزار قابلیت های بسیار زیادی در اختیار کاربرانش قرار می دهد که هر یک از آن ها مطمئنا مورد نیاز شما خواهد بود. پیشنهاد می کنم اگر تا الان از هیچ نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کردید همین الان دست بکار شوید.

Speed Limiter ( محدود کننده سرعت) : این گزینه باعث ایجاد محدودیت در سرعت برای فایل دانلودی میشود. مثلا فرض کنید همزمان میخواهید به اینترنت بروید و به گشت و گذار یپردازید و میخواهید یک فایل مهم را نیز دانلود کنید. شما با توجه به سرعت اینترنتتان میتوانید تعیین کنید که مثلا با سرعت 10 کیلوبایت در ثانیه فایل مورد نظر شما دانلود شود تا بتوانید به راحتی و بدون کمبود سرعت اینترنت، هم به گشت و گذار بپردازید و هم فایل مهم خود را دانلود کنید.با انتخاب این گزینه دسترسی شما به 3 مورد مقدور خواهد بود. 1. فعال 2. غیر فعال 3. تنظیمات. با انتخاب گزینه “فعال” تنظیمات محدودیت سرعتی که هنگام دانلود فایل مورد نظر اعمال کرده بودید فعال خواهد شد.با انتخاب گزینه “غیر فعال” نیز محدودیت سرعتی که برای فایل های دانلودی تنظیم کرده بودید غیر فعال خواهد شد.

با استفاده از ابزار Scheduler می توان دانلود هایمان را زمان بندی کنیم. مثال در یک ساعت مشخص شروع به دانلود کنه و پس از اتمام دانلود کامپیوتر رو خاموش کنه و خیلی کاربرد های دیگر که توضیح خواهیم داد.

اینترنت دانلود منیجر

IDM نرم افزاری است که تمامی دانلودهای شما را به صورت کاملا خودکار و بدون نیاز به نظارت انجام میدهد. برای مثال شما میتوانید در طول روز لینکهای دانلود خود را به نرم افزار اضافه کنید و آن را تنظیم نمایید تا شب هنگام (برای مثال ساعت 12 شب) شروع به دانلود آنها کند و بعد از اتمام دانلودها کامپیوتر شما را خاموش نماید. یا برای مثال هنگامی که روی یک لینک فایل صوتی کلیک میکنید، به جای اینکه شاهد افت سرعت باشید و مدتها صبر کنید تا دانلود شما به پایان برسد و مسیر هر فایلی که میخواهید دانلود کنید را به صورت دستی مشخص نمایید، IDM میتواند بدون هیچگونه دخالت و نیاز به نظارت، فایل شما را بدون افت سرعت دانلود کرده و آن را در مسیری که قبلا برای فایلهای صوتی مشخص کرده اید ذخیره کند.

توجه داشته باشید که هنگامی که فایلی را در حال حاضر نمی خواهید دانلود کنید بر روی گزینه Download Later کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه یک پنل کوچک باز خواهد شد که شما می توانید از طریق منو کشویی Add file to the queue  زمان مورد نظر خود را برای دانلود فایل تعیین کنید.

در حالت کلی این قسمت به صورت پیش فرض بر روی گزینه Main download queue تنظیم شده است. اگر در این پنل گزینه start queue processing را انتخاب و فعال کنید دانلود صف انتخاب شده آغاز می شود.

همانطورکه اشاره شد با جدول برنامه ریزی Scheduler شما می توانید فایل ها را یکی پس از دیگری دانلود کنید یا به عبارتی پشت سرهم فایل ها دانلود شوند ، وقتی روی Scheduler کلیک کنید ابزارهایی را در این برنامه خواهید دید برای ایجاد پنجره دانلودهای جدید جهت افزودن لینک فایل ها روی صف جدید New queue کلیک کنید ، از همان پنجره امکان تنظیم شروع و توقف دانلود و خاموش شدن کامپیوتر بعد از دانلود … وجود دارد.

  • ۹۹/۰۴/۰۹
  • سهند قنبرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی