اخبار همه چی

اخبار همه چی از همه جای دنیا

اخبار همه چی

اخبار همه چی از همه جای دنیا

اخبار همه چی از همه جای دنیا را با ما دریافت کنید

  • ۰
  • ۰

پیکس آرت PicsArt

 یک برنامه کاربری برای ویرایش تصاویر در گوشی اندروید شما که به راحتی میتوانید عکس های خود را با موبایل ویرایش کنید و در آنها تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنید ! حتی میتوانید خود یک تصویر زیبا را خلق کنید برنامه دارای امکانات بسیاری می باشد همچنین تعداد زیادی فونت با قابلیت اضافه کردن فونت که کاربر به راحتی میتوانید فونت مورد نظر خود را به برنامه اضافه کنید حتی میتوانید از فونت های فارسی  در برنامه استفاده کنید و متن دلخواه خود را به عکس مورد نظر خود اضافه کنید . نسخه هک شده برنامه! همچنین شما میتوانید از سایر اپلیکیشن های مشابه همانند فوتوشاپ برای ویرایش عکس ها خود استفاده کنید برنامه دارای افیک های زیادی میباشد که شما به راحتی میتوانید افیک مورد نیاط خود را پیدا کرده و بر بروی تصویر اعمال کنید همچنین شما قادر هستید عکس های متحرک Gif را ایجاد یا ویرایش کنید شما میتوانید عکس های ایجاد شده خود را با سایر دوستان خود در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید. عکس های خود را به صورت نقاشی تبدیل کنید و بسیاری از امکانات دیگر …..

 

PicsArt – Photo Studio کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر (Photo Editor) برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از 70 میلیون بار و با دارا بودن امتیاز 4.3 از 5.0 در پلی استور محبوب ترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن فوق تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد و می توان ان را قدرتمندترین ویرایش عکس برای اندروید نام برد! شما این امکان را در اختیار دارید تا از میان ده ها افکت فوق العاده در دسته بندی های منحصر به فرد به صورت دلخواه برروی عکس هایتان اعمال کنید و رنگ و رویی تازه را به عکس هایتان ببخشید! نکته قابل توجه این نرم افزار دانلود +500 میلیونی ان از مارکت گوگل است که مطمئنا نظر هر کاربر اندرویدی را جلب می کند تا ان را امتحان نماید و به ظمت ان پی ببرد!

5 31 دانلود PicsArt Photo Studio v14.3.0 پیکس ارت نسخه جدید اندروید + آنلاک

ویژگی های برنامه PicsArt Photo Studio :

  • اعمال افکت های گوناگون و فراوان بر روی تصاویر
  • امکان ساخت کولاژ از 9 تصویر همزمان
  • امکان اضافه کردن استیکر و متن به تصاویر
  • امکان اضافه کردن حاشیه و کادر به تصاویر
  • قابلیت به اشتراک گذاری ساده تصاویر

ویژگیهای PicsArt – Photo Studio:
PicsArt Collage Maker: قابلیتی که بوسیله آن میتوان کلاژهای زیبایی ایجاد نمود
PicsArt Photo Editor: قابلیتی که بوسیله آن میتوان تصاویر را ویرایش نمود (اضافه کردن قاب، حاشیه، متن، کلیپ آرت، چرخش، تنطیم رنگ و ...)
PicsArt Effects: قابلیتی که بر اساس آن میتوان انواع فیلترهای زیبا را اعمال نمود
PicsArt Photo Camera: قابلیتی که بر اساس آن میتوان با اعمال افکتهای گوناگون عکس گرفت
PicsArt Drawing Tool: قابلیتی که بر اساس آن میتوان به کشیدن نقاشی و اعمال تغییرات بر روی تصاویر پرداخت
PicsArt Artists Network: قابلیتی که بر اساس آن میتوان تصاویر ساخته شده را به اشتراک گذاشت

PicsArt پیکس آرت برنامه ای محبوب و پرکاربرد برای ویرایش عکس در بین کاربران اندرویدی است.این برنامه با ابزارها و امکاناتی که در یک محیط کاربر پسند در اختیار شما قرار میدهد،به شما این امکان را میدهد تصاویر حرفه ای و بسیار زیبا با افکت های عالی طراحی کنید و ان را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید و انها را شگفت زده کنید!پیکس ارت به شما این امکان را میدهد با تصاویر خود کلاژ های بسیار زیبا و حرفه ای بسازید و از فیلترهای متنوع PicsArt استفاده کنید تا عکس های شخصی بدون هیچ گونه عیب و نقصی طراحی کنید.البته شما با این برنامه می توانید نقاشی هم بکشید وبروی تصاویرتان اعمال کنید!

 

دانلود پیکس آرت PicsArt Photo Studio 14.9.4 برای اندروید و آیفون

 

  • ۹۹/۰۳/۳۰
  • سهند قنبرزاده

ادیت عکس

فوتوشاپ

پیکس ارت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی